2011 m. gegužės 27 d., penktadienis

Naujos dukterėčios belaukiant :)

Pristatau Jums pirmąjį savo tikrą pranešimą šiame dienoraštyje. Iki šiol kėliau tik nuotraukas, bet pažadu, kad nuo šiol pasitaisysiu :) 

Maždaug už dešimties dienų mano tėvai apturės antrąją anūkę (čia jaunesnė sesė labai stengiasi :) ), todėl toookia proga be atviruko - nesąmonė.

Pirmiausia gimė atvirukas jos vyresnėlei - mano krikštaduktei, kuriai greit sukaks cieli 4 metai. Prisimenu kaip apmaudu man vaikystėje būdavo, kai per mano gimtadienius jaunesnė sesė dovanų irgi gaudavo, o per jos gimtadienius - aš arba negaudavau, arba neprisimenu :)  matai vyresnė buvau, protingesnė :)  Pamaniau, reikia man nepasišiukšlinti. Gimė štai toks:






Taip atrodo vidus:




Vėliau pagalvojau apie to ateinančio leliuko (aiškiai bus mergytė) mamą. Dažnai dėmesys į naujągimį... o didžiausi nuopelnai šiame reikalai juk mamytės :) bet jeigu mamytė, tai ir tėvelis, be jo juk irgi niekas nevyktų, o artiručių atskirų jiedviems nedarysi :) Jiems gimė štai toks:





Atviruko idėją pasufleravo turimas gramofono žalvarinis pakabutis. Vaikai, juokas, verksmas, muzika...
O štai toks atviruko vidus:



Na ir pagaliau pati mažoji. Jai pats mažiausias, vos 7cmX7cm.






Liko surašyti sveikinimus, supakuoti dovanas ir išsiųsti į karštąją Ispaniją.

4 komentarai:

  1. labai grazus tavo darbeliai! saunuole! taip ir toliau!:))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man labai patinka tos metalines "charm detales", kIP Pvyz. tas angeliukas su duomenu lentele.
    Sveikinu susirgus sia nepagydoma skreblige ;)
    Lauksime nauju bandymu!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Smagus darbeliai!
    Su daug detaliu ir tokie visi skrupulingai nudirbti!
    Man labai patiko tos gelytes susuktos, ten tu pati jas taip sukai ar tokios jau buvo?

    ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dėkoju už komentarus ir pastebėjimus. Jop, gėlytes sukau pati. Kitos išeina labai gerai, todėl labai gailiu pinigų tam, ką galiu padaryti pati.

    AtsakytiPanaikinti