2012 m. sausio 27 d., penktadienis

Mūsų burbulė

Pagaliau gavau raideles savo skrebukams. Seniau didžiausia bėda būdavo sugalvoti, kaip tuos užrašus gražiai padaryti. Ir kaip man napšvietė proto, kad galėjau jau seniausiai tų raidžių nusipirkti :) Na ir štai, pirmasis skrebas su naujojom raidėm "Mūsų burbulė".

 Darbelį padaryti įkvėpė Apt ygolok skelbiamas konkursas ir jų pasiųlyta schema dviem nuotraukytėm.
Gražaus visiems savaitgalio.

4 komentarai:

  1. kokia faina burbule :) ir skrebukas toks smagus, nuotaikingas... jau laukiau tavo nauju skrebuku...galvojau, kada pasirodysi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dariau po truputi, bet keliu skrebuku iš eilės nedrįsau dėti čia :) Kaip smagu man girdėt, kad kazkas mano skrebuku laukia :)
    Aš tavuosius, kaip naujoke naujokes, visad labai atidžiai išžiūrinėju ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. jei nesu patenkinta savo skrebuku, raminu save tuom,kad man smagus pats darymo procesas, saviraiska kazkokia...ir nuotrauku iamzinimas...o darbeliai keisis/ir tikiuosi tobules/ laikui begant...

    bet... faktas tas, kad priemoniu reikia... :)

    Nesusalkit :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Очень милая страничка-)Спасибо, что вдохновились нашим заданием от АртУголка-))

    AtsakytiPanaikinti