2012 m. balandžio 21 d., šeštadienis

Tavo mažutės dienos

Mano naujausias skrebukėlis. Toks visai lengvas ir paprastas. Turiu pripažinti, pirmą kartą išėjo toks, kokį jį prieš darant ir įsivaizdavau.
Nuotrauka sena, jau beveik 4mėn senumo. Bet aš neprarandu vilties, kad spėsiu suskrebinti visas įdomiausias ir gražiausias Ievos nuotraukas.

Pirmą kartą bandžiau pataškymus. Čia paprastas rašalas iš kapsulių :) Nusipirkau visą pakuotę margiausių spalvų... Gėlytes nėriau pati, kai nėrimo fazė trumpam buvo užėjus. Žinojau, kad tikrai kadanors jas panaudosiu :) Meškutis - ai etiketė. Drugelį norėtųsi patraukti žemiau ir dešiniau, bet per vėlu :) nutūpė kaip reikiant.
Labai man patinka šis Selelionio eilėraštis. Pakeičiau linksnius ir perrašiau jį visą. Nuotrauką be jokios istorijos, tad eilėraštis mane išgelbėjo.
Net skrebukui pavadinimo neberašiau, bijau sugadinti visą vaizdą, kuris kolkas man patinka :)

Geros visoms dienos!





3 komentarai: