2013 m. gegužės 6 d., pirmadienis

Konkursui :) vėl :)

Labas vakaras. Senai galvojau, kad mano skrebukuose mažai apskritimų ir vis kažkaip iki jų neprieidavau. Tiesą sakant, scrapping.lt konkursui pateikta schema man pasirodė labai jau šiaip sau... Pavyzdžiai - jau geriau... O mano pačios skrebukas man atrodo pats gražiausias iš visų mano padarytų per du metus. Savo darbuose aš noriu visko ir daug... ir visada :) Tik kai kuriu, kažko visada pritrūksta. Kartais kantrybės, kartais priemonių ar fantazijos :)

VASARA   pavadinimą tyčia dariau vos matomą, nes nieko čia nereikia aiškinti, viskas iš nuotraukų aišku. Aprašymas minimalus, nes iš tikro ner ten kažko labai pasakoti :)




3 komentarai:

  1. vau, nuostabiai atrodo :)
    labai grazu
    nors as asmeniskai pavadinima buciau dariusiu labiau matoma, bet kaip sakoma, kuriam kiekviena sau :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai labai gražu - šauniai pasidarbavai!

    AtsakytiPanaikinti